0
09198000970

کنکور دکتری قرآن و حدیث

خدمات حافظون برای کنکور دکتری قرآن و حدیث:

۱- کلاس های آمادگی کنکور دکتری قرآن و حدیث

۲- کتاب های آمادگی کنکور دکتری قرآن و حدیث

۳- ویدئوی آموزشی صرف و نحو دکتر امیر ذوقی همراه با حل کامل تست های کنکور ارشد و دکتری (۹۰ ساعت)

۴- آزمون های آزمایشی ۱۲ گانه کنکور دکتری قرآن و حدیث

۵- ویدئوی آموزش واژگان زبان عمومی کنکور دکتری (به زودی)

 

جهت مشاهده و ثبت نام و تهیه مجموعه کامل محصولات فوق با تخفیف ویژه ، عکس زیر را کلیک کنید:

کنکور دکتری قرآن و حدیث حافظون

مقدمه :

اگر شما هم داوطلب کنکور دکتری قرآن و حدیث هستید ، احتمالاً کارهای موسسه حافظون را دیده اید. موسسه حافظون معمولاً راه داوطلبان برای ورود به ارشد و دکتری الهیات را به یک پنجم ، کوتاه می کند. تقریباً می توان گفت که در ۱۰ سال اخیر ، بیشترین ورودی ارشد و دکتری دانشگاه های معتبر از این مرکز آموزشی الهیات است.

اما خدمات حافظون برای دکتری ۱۴۰۰ در رشته قرآن و حدیث ( و تا حدودی سایر گرایشهای الهیات ) چیست؟

کتاب های کنکور دکتری قرآن و حدیث

همان طور که می دانید قدیمی ترین ، پرتیراژ ترین ، کامل ترین کتاب های کنکور دکتری قرآن و حدیث در سطح کشور ، کتاب های حافظون است. این کتاب ها هر سال بر اساس کنکور همان سال به روز رسانی و تقویت می شوند. به همین دلیل داوطلبان کنکور دکتری قرآن و حدیث ، به آنها کتاب های زنده الهیات می گویند.

 

این بسته کامل آموزشی ، شامل موارد زیر است:

۱- درسنامه صرف و نحوکتاب های کنکور دکتری قرآن و حدیث موسسه حافظون

۲- تست نامه صرف و نحو

۳- درسنامه فن ترجمه

۴- تست نامه فن ترجمه

۵- علوم قرآن ۱ (شامل منابع مشترک ارشد و دکتری)

۶- علوم قرآن ۲ (شامل منابع اختصاصی کنکور دکتری)

۷- علوم حدیث ۱ (شامل منابع مشترک ارشد و دکتری)

۸- علوم حدیث ۲ (شامل منابع اختصاصی کنکور دکتری)

۹- تفسیر

۱۰- تست نامه دروس تخصصی ارشد

۱۱- تست نامه دروس تخصصی دکتری

(تذکر : البته از موارد ۳ و ۴ فقط یکی از آن کتاب ها در بسته قرار خواهد گرفت . بنابراین این بسته شامل ۱۰ کتاب آموزشی می باشد که داوطلبان می توانند اطلاعات کامل تر آن را از سایت موسسه حافظون مشاهده و همان جا به صورت اینترنتی سفارش و با هزینه ارسال رایگان درب منزل دریافت کنند.

خرید بسته آموزشی کنکور دکتری قرآن و حدیث موسسه حافظون

ویدئوهای آموزشی کنکور دکتری قرآن و حدیث

یکی از نیازهای همیشگی داوطلبان کنکورهای ارشد و دکتری الهیات و همچنین دانشجویان و طلاب گرامی آن است که در درس هایی مثل ادبیات عرب ، بارها سر کلاس های گوناگونی نشسته و کتاب های مختلفی خوانده اند اما نمی توانند از آموخته های خود در جای مناسب بهره ببرند. برای همین همیشه در درس های مهارتی مثل ادبیات عرب و زبان انگلیسی لنگ می زنند.

دلایل گوناگونی نیز برای این مساله وجود دارد:

  1. نیاز به چند بار دیدن و شنیدن دروس اساتید
  2. فرار بودن دروس مهارتی مثل صرف و نحو
  3. نیاز به تمرین و ممارست
  4. قرار گرفتن در مقام پاسخگویی و استفاده از دانش آموخته شده

به همین دلیل موسسه حافظون برای اولین بار در کشور ویدئوهای آموزشی بسیار با کیفیتی با ضبط استودیویی از بهترین اساتید تهیه نموده است که جهت استفاده ی داوطلبان ، بسیار مفید و حائز اهمیت است.

مهم ترین این ویدئوها ، برای کنکور دکتری الیات عبارت است از:

۱- آموزش کامل درس صرف و نحو با کتاب مبادی العربیه ۴ – ۶۵ ساعت – دکتر امیر ذوقی

۲- حل کلیه تست های صرف و نحو کنکورهای ارشد و دکتری الهیات – ۳۵ ساعت – دکتر امیر ذوقی

۳- آموزش واژگان انگلیسی کنکورهای ارشد و دکتری ۵ سال اخیر – ۲۵ ساعت – دکتر امیرحسین البرزی

این ویدئوها در بالاترین کیفیت در استودیو آیات ضبط شده است.

ضمناً لازم به ذکر است در درس های دیگر نیز صوت سایر کلاس های اساتید (در سالهای قبل) نیز موجود بوده و داوطلبان گرامی می توانند با تماس با موسسه آن را تهیه نمایند.

 

نمونه تدریس فعل ماضی توسط دکتر ذوقی در بسته های آموزشی حافظون:
ویدئوی آموزشی تدریس تست های تدریب العامه کنکور های ارشد و دکتری الهیات توسط دکتر ذوقی:

جهت مشاهده بعضی دیگر از این ویدئوها می توانید به آپارات حافظون مراجعه فرمایید.

https://www.aparat.com/haafezoon

لینک مشاهده کامل و سفارش ویدئوهای آموزشی تدریس کامل صرف و نحو کنکور ارشد و دکتری ( مبادی العربیه ۴ ) دکتر امیر ذوقی ( مدیر گروه ادبیات عرب دانشگاه امام صادق ع )

لینک مشاهده کامل و سفارش ویدئوهای آموزشی لغات زبان عمومی دکتر امیرحسین البرزی

کلاس های آنلاین آمادگی کنکور دکتری قرآن و حدیث

خبر خوب برای شهرستانی ها و عزیزان تهرانی که نمی توانستند در کلاس های حضوری موسسه حافظون شرکت کنند آن است که از امسال ، کلاس های موسسه به طور کامل در فضای مجازی برگزار می شود. (برنامه اسکای روم) بنابراین شما عزیزان می توانید بدون هیچ آموزشی و بدون نصب هیچ برنامه ای از گوشی یا کامپیوترتان به صورت تصویری در کلاس استاد حاضر شوید.

 

فهرست و برنامه کلاس های آنلاین موسسه حافظون در سال جاری :

مشاهده و ثبت نام دوره کامل آمادگی کنکور دکتری قرآن و حدیث ( با تخفیف )

مشاهده تک درس:

شنبه ها : صرف و نحو استاد احمدی ساعت ۱۶ تا ۱۹:۳۰ مجموعاً ۵۰ ساعت برای ثبت نام کلیک کنید

یک شنبه ها : فن ترجمه خانم دکتر قنبری ساعت ۱۶ تا ۱۹:۱۵ مجموعاً ۴۰ ساعت برای ثبت نام کلیک کنید

دوشنبه ها : علوم قرآن خانم دکتر ابوالقاسمی ساعت ۱۶ تا ۱۹:۱۵ مجموعاً ۴۰ ساعت برای ثبت نام کلیک کنید

سه شنبه ها : علوم حدیث دکتری خانم دکتر ونکی ساعت ۱۶ تا ۱۹:۱۵ مجموعاً ۴۰ ساعت برای ثبت نام کلیک کنید

چهارشنبه ها : تفسیر دکتر رضایی/ استاد احمدی ساعت ۱۶ تا ۱۹:۱۵ مجموعاً ۴۰ ساعت برای ثبت نام کلیک کنید….

لازم به ذکر است کلاس ها از تاریخ ۲۹ آذرماه سال ۹۹ و تاریخ اتمام دوره ۳۰ بهمن ۹۹ می باشد.

چند نکته درباره این دوره ها:

  1. منبع درس علوم قرآن ، کتاب درسنامه علوم قرآن (۲) حافظون بوده و در صورت وقت مازاد، به مباحث مهم درسنامه علوم قرآن (۱) نیز اشاراتی خواهد شد. که در این صورت، نیازی به مطالعه منبع دیگری وجود ندارد.
  2. منبع درس علوم حدیث ، کتاب درسنامه علوم حدیث (۲) حافظون (بجز بحث رجال) بوده و به احتمال زیاد در انتهای دوره درایه الحدیث درسنامه علوم حدیث (۱) حافظون نیز تدریس خواهد شد. که در این صورت دانشجویان فقط لازم است مباحث تاریخ حدیث درسنامه علوم حدیث (۱) را مطالعه فرمایند.
  3. منبع درس تفسیر قرآن ، درسنامه تفسیر (۲) حافظون بوده که به طور کامل همه ی نیاز شما را برای احراز درصد بالایی در کنکور دکتری برآورده می کند.
  4. منبع درس ترجمه ، تست نامه فن ترجمه حافظون می باشد که تألیف استاد درس ، سرکار خانم دکتر قنبری بوده و شامل مروری کامل به تست های سالهای قبل با طبقه بندی و نظام مندی بسیار دقیق و هدفمند می باشد.
  5. اما در درس صرف و نحو ، بنا به شرایط موجود ، شیوه ی عملکرد ما به گونه ای دیگر است. اگر بخواهیم واقع گرایانه سخن بگوییم ، بر اساس تجربه ۱۵ ساله ما در سالهای گذشته ، باید بپذیریم که یادگیری همه ی قواعد صرف و نحو از پایه تا حد کنکور کارشناسی ارشد و دکتری ، لا اقل ۱۲۰ ساعت تدریس و ۶۰ ساعت تست و تمرین نیاز است. اما در اینجا دو مساله وجود دارد: اول این که همه ی داوطلبان نیاز به مرور اولیات و مبانی صرف و نحو ندارند و احتمال دارد که کلاس طولانی هم موجب ملالت و هم مباحث برایشان تکراری شود. دوم این که ما تا کنکور زمان زیادی نداریم و باید تلاش کنیم بهینه ترین برنامه ریزی را در این خصوص اتخاذ کنیم. پیشنهاد ما آن است که داوطلبان بسته ی ویدئویی کلاس دکتر ذوقی را تهیه نمایند و در کلاس آنلاین ۵۰ ساعته استاد احمدی شرکت کنند. به این صورت که در هر فصل از کتاب ، داوطلبان ابتدائاً ویدئوی دکتر ذوقی را ملاحظه فرموده سپس با آمادگی اولیه و احیاناً تعدادی سوال وارد کلاس آنلاین استاد احمدی می شوند. ایشان نیز درس را بسیار مختصر توضیح داده و سپس به سراغ تست ها رفته و آنها را یکی یکی پاسخ می دهند. احتمالاً این شیوه بهترین روش برای کنکور دکتری باشد.

 

آزمون های آنلاین آمادگی کنکور دکتری قرآن و حدیث

وقتی دانشجویان از جلسه کنکور خارج می شوند معمولاً چند حسرت رایج دارند:

  • عده زیادی از عدم برنامه ریزی و استراتژی برای جلسه آزمون از خودشان گله دارند و با خود می گویند کاش لا اقل چند باری این شرایط را از قبل تمرین کرده بودم.
  • گروهی دیگر می گویند کاش دو هفته آخر می دانستیم چه چیزهایی را بخوانیم. چرا که احساس می کنند سوالات زیادی را می توانسته اند جواب دهند ولی در لحظات آخر فراموش کرده اند.
  • تعدادی دیگر از داوطلبان می گویند ما نمی دانستیم چه درس هایی و چه سرفصل هایی واقعاً اولویت داشتند و ما وقت مان را بر سر چیزهای غیر ضروری تلف کردیم
  • کسانی هم می گویند مشکل ما از همان اول ، نداشتن برنامه ریزی برای مطالعه بود. ما نمی دانستیم چه زمانی چه درسهایی را باید مطالعه کنیم.
  • گروهی دیگر هم از این که ذائقه ی طراحان سوال کنکور دست شان نبود ناراحت بودند. از این که علیرغم مطالعه و زحمت زیاد ، نمی توانستند حدس بزنند ممکن است در آزمون چه سوالاتی بیاید ، ناراحت هستند.
  • گروهی دیگر نیز می گویند : چقدر از درسهایی که فکر می کردیم آنها را فهمیده این ولی در جلسه آزمون متوجه شدیم که آنها را عمیق درک نکرده و در حدی که بتوانیم به آنها پاسخ دهیم، بلد نیسیتم.

ظاهراً همه ی این مشکلات ریشه در یک موضوع می تواند داشته باشد و آن هم برنامه ریزی و آزمون آمادگی است. اگر از همان روزهای نخست شروع مطالعه برای کنکور ، هر داوطلب بتواند آنچه می آموزد را در بوته ی آزمون هایی هدفمند و برمنامه ریزی شده ، بیازماید ،

  • خود به خود درس خواندنش برنامه ریزی و استراتژی پیدا می کند
  • می داند برای هر هفته چه چیزهایی را بخواند و چطور درس ها را مرور کند تا نزدیک آزمون آنها را فراموش ننماید.
  • خود به خود با آزمون های استاندارد می تواند سرفصل های اولویت دار را کشف کند.
  • ذائقه ی طراحان سوالات کنکور دستش می آید
  • و واقعاً در همان دورانی که درس می خواند ، می داند که چه درسی را واقعاً یاد گرفته و چه درسی را تصور می کند که آموخته است و لذا از همان اوایل کار ، راهش را اصلاح می کند.

این نیاز ، یک نیاز رایج در حافظون بود که بنا گذاشتیم با طراحی مجموعه آزمونهای هدفمند و برنامه ریزی شده ، گرهی از کار داوطلبان عزیز بگشاییم. حتماً می دانید که تنها در حافظون چنین امکانی در سطح کشور وجود دارد و احتمالاً با قرار گرفتن در شرایط آزمون و رقابت با سایرین و امکان مقایسه ی خود با دیگر داوطلبان ، بتوانید رهاوردی مفید برای خود فراهم نمایید.

شرکت در آزمون های آنلاین آمادگی دکتری قرآن و حدیث حافظون

تعداد این آزمون ها ۱۲ عدد می باشد که به صورت هفتگی برگزار می گردد. و شامل بسته دروس تخصصی است. ( همه دروس به جز زبان و استعداد تحصیلی )

مشاهده و ثبت نام کل آزمونها

کامل ترین و کوتاه ترین مسیر کنکور دکتری قرآن و حدیث

پیشنهاد ما برای شما دانشجویان ، بهره گیری از بسته ی کامل آموزش دکتری قرآن و حدیث حافظون می باشد. این بسته شامل همه ی خدمات حافظون برای کنکور دکتری بوده و شما را بسیار بسیار به قبولی نزدیک خواهد کرد. بنابراین این بسته جامع شامل موارد زیر می باشد:

  1. ویدئوهای آموزشی عربی و زبان دکتری (فقط لغت)
  2. کلاس های آمادگی کامل کنکور دکتری قرآن و حدیث
  3. آزمون های آنلاین (۱۲ عدد)

لازم به ذکر است این بسته در حدود ۳۰ درصد تخفیف داشته و تقریباً می توان گفت یک سوم خدمات فوق رایگان خواهد شد.

تهیه بسته جامع کنکور دکتری قرآن و حدیث

پیش فرض ما در تهیه این بسته ، دارا بودن کتاب های آمادگی کنکور دکتری قرآن و حدیث است. در صورتی که این کتاب ها را ندارید، می توانید بسته جامع همراه با کتاب ها را تهیه فرمایید.

تهیه بسته جامع کنکور دکتری قرآن و حدیث همراه با بسته ی کتاب های ده گانه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *