0
09198000970

انتخاب رشته کارشناسی ارشد الهیات ۱۴۰۰

 انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۰ به صورت دقیق و کاربردی(ویژه رشته الهیات)

اهمیت انتخاب رشته

اثر گذاری انتخاب رشته اصولی در قبول شدن یا قبول نشدن

انتخاب رشته خوب با چه حدی در نوع دانشگاه (روزانه، شبانه، غیر انتفاعی یا پیام نور) موثر است؟

خدمات ویژه و متنوع حافظون در انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰

اهمیت انتخاب رشته

قطعا به دست آوردن رتبه خوب برای قبول شدن در کنکور ارشد الهیات بسیار موثر است ؛ اما این همه ماجرا نیست. انتخاب رشته دقیق و درست می تواند رتبه خوب را بی اثر و یا اثر آن را چندین برابر کند. تجربه نشان داده انتخاب رشته دقیق و تخصصی کمک می‌کند رتبه های خوب و متوسط در بهترین انتخاب ممکن پذیرفته شوند و رتبه هایی که احتمال قبولی آن‌ها کمتر است بتوانند به جای یک سال مطالعه مجدد بتوانند در دانشگاه‌هایی مناسب به تحصیل بپردازند.

اثر گذاری انتخاب رشته اصولی در قبول شدن یا قبول نشدن

لازمه ی یک انتخاب رشته تخصصی ، آگاهی به رشته‌ها و گرایش‌ها ، پذیرش دانشگاه‌ها ، رتبه ، درصد و تراز قبولی سال‌های گذشته و چیدمان درست انتخاب‌ها و آشنایی با فرآیند سازمان سنجش در بررسی لیست نهایی انتخاب رشته‌ها است. تخصص و دانستن این مطالب و تلفیق آن با اولویت‌ها، علایق و توانمندی دانشجو می‌تواند بهترین اتفاق ممکن را برای یک دانشجو رقم بزند.

انتخاب رشته خوب تا چه حدی در نوع دانشگاه موثر است؟

مرز بین انواع دانشگاه روزانه، شبانه، آزاد، غیر انتفاعی و پیام نور در انتخاب رشته جابجا می‌شود. دانشجویان با انتخاب رشته درست می‌توانند به جای یک سال پشت کنکور ماندن در همان سال در بهترین انتخاب خود پذیرفته شود و یا به جای تحصیل در دانشگاه های معمولی‌تر و با شهریه ‌های بالا، در دانشگاه‌ بهتری پذیرفته شوند.

خدمات ویژه و متنوع حافظون در انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰

موسسه آموزشی حافظون به عنوان بزرگترین مجموعه کنکور الهیات کشور و دارنده کاملترین بانک نرم افزاری رتبه ، تراز و آمار قبولی سال‌های گذشته ، امسال نیز اقدام به برگزاری فرآیند انتخاب رشته برای کنکور الهیات کرده است.

لازم به ذکر است به جهت اهمیت این امر، پروسه انتخاب رشته توسط تیم مشاوران ویژه حافظون  و زیر نظر مدیریت موسسه دکتر رسول محمدزاده به صورت حضوری و غیر حضوری در شهریور ماه ۱۴۰۰ صورت می گیرد. داوطلبان و متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر پس از پر کردن فرم ، منتظر تماس همکاران ما باشید.

به دلیل محدودیت ظرفیت حتما تا پایان ساعت اداری روز پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

پرداخت هزینه انتخاب رشته حضوری (دانشجوی حافظونی)

پرداخت هزینه انتخاب رشته حضوری

پرداخت هزینه انتخاب رشته غیر حضوری (دانشجوی حافظونی)

پرداخت هزینه انتخاب رشته غیر حضوری

دیدگاه کاربران
  • Zz118 10 شهریور 1400

    سلام
    خیلی ممنون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *